No to nejsi sám kdo si myslí své, protože už při letmém pohledu do QRH musí být každému jasné, že po některých turnaroundech by těmhle aerolinkám díky teplotě brzd vyšel takový RTO horko těžko. Ale dokud jim někdo nepůjde udělat audit na základě flight data monitoringu (a nebo jak už to bývá nebude éro v oranici za dráhou), tak jim to bude procházet do aleluja.
Já osobně u autobrake 3 a víc používám full reverzy vždycky, protože při hmotnostech na jakých sedáme se bez nich cooling schedule příliš blíží těm 60 minutám, které máme na turnaround, případně se aspoň v hladině mrknu na to co si můžu s bržděním dovolit, pokud chceme třebas stihnout nějaký exit abychom nemuseli dělat backtrack.
Není to sice stejný éro, ale tak nějak od oka bude mít v poměru k hmotnosti i dimenzované brzdy a 25 minut s plným érem (a dost často tankeringem) a na občas dost kátkých drahách, to opravdu bije do očí. |
|