| | XPL VFR Změnování, modelování a další..... 9. 3. 2010 / 11:56 | |
| | Ale jo. Pokud to bude samostatná aplikace, pak není důvod aby to člověk proháněl ještě WEDem. Ale má to spoustu úskalí jako vlastní formát, zpětný import, dělení scenérek do čtverců apod.
Ta myšlenka použít princip SB a KML vychází ze snahy jít cestou nejmenšího odporu. Ono to rozlišení čar v GE zase není tak hrozné. Můžeš si například odlišit čáry barevně - domečky červeně, stromy zeleně... Dále můžeš konvertoru předat 2 parametry: jeden bude název souboru KML (domky_001.kml) a druhý může být obsažen ve jménech jednotlivých entit uvnitř KML - v jednom KML můžeš mít několik polyčar, které se budou různě jmenovat.
Např. stromy_001.kml... uvnitř je několik polyčar, které se jmenují T (topoly) L (listnaté stromy) atd....
V tomto případě není nutné používat žádný mezistupňový formát. Prostě si necháš uložené ty KML a z nich můžeš kdykoliv vygenerovat wed soubor. Ten WED bych vložil jako mezistupeň z toho důvodu, že sám umí automaticky řešit dělení scenérek do čtverců (i dělí sám polygony) a taky adresářovou strukturu scenérky...
|
| |
|