| | XPL VFR Změnování, modelování a další..... 8. 3. 2010 / 10:05 | |
| | Ale jo, teoreticky by to tak nějak šlo a je to dokonce krásná myšlenka, ale má to pár háčků. Předpokládá to, že každý si vezme za svou nějakou oblast a bude se o ní starat a upravovat ji i budoucnu a bude od ní stále udržovat svůj zdroják.
Vezměme například v úvahu, že někdo rozdělá pár vesniček, ale některé objekty vynechá - viz kostelíky - třeba z důvodu že momentálně nejsou. Za nějaký čas ovšem budou, ale původní autor bude mít jiné starosti, takže se najde někdo jiný, kdo je tam nasází. A jsme tam kde jsme byli...
A zadruhé: autor mi pošle nějakou oblast - já ji zařadím do projektu a vydám update. Ale on aby ji mohl dál rozšiřovat si ten update nebude moct stáhnout, páč pak by měl svoje dílo duplicitně 2x. Aby mohl testovat svoje případné úpravy, musel by si stejně CR_objekty vypnout...
Původní postup prostě předpokládá, že někdo namrská vesničku, pošle mi ji, já jí tam přidám a jde od toho. Když budou k dispozici nové prvky v knihovně prostě naimportuje stávající stav, přidá do nové scenérky nové prvky a pošle mi jen ten upgrade....
Máš pravdu, že nějaké zautomatizování by určitě stálo za to, ale je potřeba se nad tím ještě zamyslet. Například by nebylo špatné nějak využít ty GoogleMaps k tomu, aby třeba každej si mohl polygonem vyznačit oblast na kterou právě šahá, aby na ní v jdenu chvíli nedělali dva...
Když už jsi načal tu otázku palčivě chybějicích kostelíků, potřeboval bych aby mi kdokoliv z vás poslal nějaký fotky kostelíků, abych mohl udělat nějakej výběr a komplexní průřez typama do knihovny...
|
| |
|