| | XPL VFR Změnování, modelování a další..... 9. 3. 2010 / 08:33 | |
| | Já už to tady jednou psal, takže to jen shrnu: SceneryBuilder se zpočátku jevil jako nadějná myšlenka - funguje to v principu jako AA pro FS. Problém je v tom, že ti pro každou scenerku nageneruje 999 baráků a textur, všechno je ve složce object a jmenuje se to object_854.... K tomu si přičti celkem dost hrozný ovládání, komplikovanou instalaci a ještě ke všemu z toho nakonec vylezl Payware....
On generuje jen domky ve tvaru těch pro FS - tedy kvádr a na něm jehlan. Textury na domečky má jen takový jakejma ho nakrmíš. Knihovní domky maj oproti tomu spoustu zřejmejch výhod. Čili to co je vidět na tom videu jsme schopný naklikat taky a čím bude knihovna propracovanější, tím líp to bude vypadat, to je jasný.. Ta dálnice oddělená od lesa - to je jasný - to prostě nejde jinak než ručně. Prostě to chce postupně zdokonalit obtažení lesů a to za nás opět žádnej soft automaticky neudělá.. |
| |
|