| | XPL VFR Změnování, modelování a další..... 9. 3. 2010 / 11:14 | |
| | Asi máš pravdu. Bude potřeba nějaký vlastní proprietální formát toho Anotátoru. Ono by bylo ideální aby uměl načíst zpátky DSF nebo WED, ale to chápu že je opět úkol o třídu složitější.
Když jsem o tom tak přemýšlel, ono by se to klidně dalo založit na těch KML polygonech a čárách jako SceneryBuilder. To by řešilo problém s podkladem a editací zároveň. Pak by to byl v zásadě nějaký konvertor, který by hromadně, podle jmen souborů a nějakého vstupního klíče zkompiloval DSF nebo radši WED. Prostě bys mu ukázal nějaký adresář, kde by byly KML soubory typu: RD_001.kml, RD_002.kml, Alej_002.kml, Sklady_005.kml.... a už by to jelo.
Byla by to podle mě cesta nejmenšího odporu. Prostě v první fázi produkce bys naklikal na GE polylajny přes hřebeny domečků, uložil jako KML a nechal vygenerovat wed. Ten bys v druhém kroku ručně doupravil a vyladil (třeba solitérní objekty jako kostel apod..) a provedl export do DSF. Tenhle postup by vyřešil všechny palčivé místa procesu jako jsou ortopodklady a hlavně dělění scenérek do DSF podle čtverců...
Potom by ten konvertor vlastně řešil jen geometrické výpočetní úlohy...
V podstatě by se jednalo o takovou upravenou variantu SceneryBuilderu. |
| |
|