FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XPL OverlayEditor Jeden příspěvek | Celý strom
XPL VFR Změnování, modelování a další.....   8. 3. 2010 / 09:00
artoo
Vezmu to pěkně po pořádku....

1) mám z vás radost chlapci, konečně se to trochu hnulo...

2) malé domečky mají vesměs asi půl patra soklu podzemí, takže pokud se dají do svahu cca 30 stupňů, neměl by být problém. Větší domy jako třeba paneláky mají podzemí jen asi metr, protože jsem u nich nepředpokládal, že by měli někde stát na prudkém svahu. Vycházel jsem z úvahy podle reálu, ale nic není dokonalé...

3) Co se týká konkrétních objektů - samozřejmě, že bude lepší pokud si dáte práci s přípravou individuálních objektů podle reálu. Tady bych akorát prosil dodržet takováto pravidla:

- modelujte objekty úsporně (je to jen stafáž)

- připravujte pokud možno jednu velkou texturu na které je všechno, co se daného objektu či města týká. XPlanu vyhovuje, když načítá méně velkých textur než mraky malejch. Ideální je, dělat texturu 2048x2048 a na ní umístit co nejvíce objektů z dané oblasti.

- nedělejte textury zbytečně detailní (domky jsou jen stafáž...). Je třeba si uvědomit, že krajinu sledujeme v nejlepším případě z několika set metrů, takže textura obvykle zobrazuje stejně nějaký nižší mipmap level. Klidně na textuře vynechte volné místo pro další využití, než dělat zbytečně detailní texturu kvůli jednomu baráku.
Podívejte se na vzorové textury do CR_objektů...

- DŮLEŽITÁ věc: pojmenování objektů a textur. Jelikož jsem trochu paranoidní systematik, naléhám na vás abyste důsledně pojmenovávali objekty i textury. Za nějaký čas se nám to rozhodně vrátí až v tom bordelu budeme dělat nějaké úpravy...
Zvolil jsem takovouhle logiku:
objekty... název města_barák, např. praha_kcentr.obj....
textury... název města_číslo, např. praha_01.dds, praha_02.dds

Opět nakoukněte na vzor do CR_objektů.


4) Dodatečné doplňování a změna objektů - tady nemám ještě úplně jasnej postup, páč jsem si říkal, že tohle hned tak řešit nebudem, ale představuju si to asi takhle:

Pokud budu dodělávat nějakou už rozpracovanou oblast, bude nejlepčí pokud si naimportuju do WEDu stávající DSF dané oblasti z CR_objektů. Tam mi vznikne ve struktuře scenérky složka s názvem toho DSF...
Nové objekty kladu mimo tuto složku, takže jsou snadno oddělitelné od těch stávajících. Jen při výsledném exportu scenérky do DSF musim vymáznout složku s naimportovaným stávajícím CR_objekty....

Otázka záměny již vložených objektů je složitější - tam zkrátka nezbývá než se domluvit: udělal jsem tadyten barák podle reálu, vyhoď mi tam ty knihovní...
Je to holt vopruz a snad se nám to nebude stávat často. Ostatně proto jsem v tutoriálu zdůrazňoval abyste nepoužívali objekty provizorně. Je snažší je později doplnit než vyměnit...


5) Mapka je super - už jsem na to myslel a jsem rád, že se toho někdo chytnul. Bude se to hodit..

 1x  
XPL OverlayEditor - leonell Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 15:14
XPL OverlayEditor - napis (SVK007) Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 15:19
XPL OverlayEditor - artoo Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 15:27
XPL OverlayEditor - marko6 Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 15:53
XPL OverlayEditor - leonell Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 15:58
XPL OverlayEditor - leonell Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 15:59
XPL OverlayEditor - leonell Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 15:56
XPL OverlayEditor - artoo Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 16:01
XPL OverlayEditor - leonell Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 16:04
XPL OverlayEditor - leonell Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 17:19
XPL OverlayEditor - artoo Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 17:34
XPL OverlayEditor - ivansmil Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 17:51
XPL OverlayEditor - artoo Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 18:03
XPL OverlayEditor - marko6 Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 19:43
XPL OverlayEditor - Livien Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 20:31
XPL OverlayEditor - leonell Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 19:47
XPL OverlayEditor - ivansmil Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 20:45
XPL OverlayEditor - -AG- Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 23:14
XPL OverlayEditor - -AG- Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 23:33
XPL OverlayEditor - leonell Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 07:41
XPL OverlayEditor - Kdo co dělá (už má)? - Livien Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 20:36
XPL OverlayEditor - Kdo co dělá (už má)? - marko6 Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 21:01
XPL - objekty ve svahu - leonell Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 21:16
XPL - objekty ve svahu - marko6 Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 21:36
XPL - objekty ve svahu - leonell Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 21:49
XPL OverlayEditor - Kdo co dělá (už má)? - leonell Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 21:09
XPL OverlayEditor - Kdo co dělá (už má)? - marko6 Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 21:14
XPL OverlayEditor - Kdo co dělá (už má)? - Livien Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 21:15
XPL OverlayEditor - Kdo co dělá (už má)? - leonell Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 21:19
XPL OverlayEditor - Kdo co dělá (už má)? - Livien Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 21:57
XPL OverlayEditor - Kdo co dělá (už má)? - ivansmil Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 21:27
XPL OverlayEditor - Kdo co dělá (už má)? - marko6 Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 21:38
XPL OverlayEditor - Kdo co dělá (už má)? - marko6 Zobrazit celý strom07. 03. 10 v 21:39
XPL VFR Změnování - leonell Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 07:56
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 09:00
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - leonell Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 09:34
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - leonell Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 09:54
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 10:05
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - leonell Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 10:53
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 11:10
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - leonell Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 11:35
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 17:35
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - ivansmil Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 18:32
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - marko6 Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 18:56
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 21:24
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - marko6 Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 21:27
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - Cesmina Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 08:03
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - AndreW Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 10:16
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 10:53
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - ivansmil Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 20:03
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 20:58
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 21:05
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 21:11
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - ivansmil Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 21:40
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 21:47
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 21:51
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - ivansmil Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 21:59
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - ivansmil Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 22:36
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - leonell Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 07:55
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 08:33
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 08:48
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 10:51
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 21:59
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 22:08
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - leonell Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 22:13
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 22:31
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - leonell Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 07:56
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 11:01
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 11:14
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 11:35
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 11:56
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - leonell Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 12:20
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 12:25
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 12:28
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - ivansmil Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 16:42
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 17:51
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - ivansmil Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 18:00
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - Lejzy Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 18:15
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - leonell Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 18:23
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - ivansmil Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 18:43
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - leonell Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 18:57
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - ivansmil Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 19:08
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - leonell Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 20:25
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - ivansmil Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 20:56
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - artoo Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 19:30
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - leonell Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 20:24
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - AndreW Zobrazit celý strom11. 03. 10 v 09:42
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 21:02
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - ivansmil Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 22:30
XPL Podkladnik na Macu - leonell Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 08:03
XPL Podkladnik na Macu - ivansmil Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 08:53
XPL Podkladnik na Macu - -AG- Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 10:50
XPL Podkladnik na Macu - ivansmil Zobrazit celý strom09. 03. 10 v 16:21
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - Livien Zobrazit celý strom14. 03. 10 v 12:20
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom14. 03. 10 v 12:36
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom14. 03. 10 v 12:46
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - Livien Zobrazit celý strom14. 03. 10 v 12:57
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - -AG- Zobrazit celý strom14. 03. 10 v 13:01
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - Livien Zobrazit celý strom14. 03. 10 v 14:02
XPL VFR Změnování, modelování a další..... - Lejzy Zobrazit celý strom08. 03. 10 v 12:09
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ