No, nevypadá to, že by požadavky JAR-FCL1 byly menšího rozsahu, než AK-MOT...
Spíš se mi zdá, že ty opičárny, co jsem myslel, že se mnou prováděj navíc, jsou jen splněním požadavku JARu Dovolím si citovat:
ČÁST 2 JAR-FCL 1 - AMC FCL 1.125 (pokračování) - Amendment 4 Vydáno JAA: 01.09.05
2 - C - 21
Úloha 18C Radionavigace
Využití VOR
- dostupnost, AIP, kmitočty
- výběr a identifikace
- volič směrníku všesměrového majáku (OBS)
- indikace k / od, orientace
- ukazatel odchylky od trati (CDI)
- určení radiálu
- nalétnutí a udržování radiálu
- přelet VOR
- získání fixu s pomocí dvou VORů
Použití radiokompasu (ADF) - nesměrových majáků (NDB)
- dostupnost, AIP, kmitočty
- výběr a identifikace
- orientace na majáku
- cílový let
Použití radiového zaměření VHF (VHF/DF)
- dostupnost, AIP, kmitočty
- R/T postupy a spojení s ATC
- získávání QDM a let k cíli
Použití traťového radaru / radaru koncové řízené oblasti
- dostupnost, AIP
- postupy a spojení s ATC
- povinnosti pilota
- sekundární přehledový radar
- odpovídače
- výběr kódu
- dotaz a odpověď
Použití dálkoměru (DME)
- výběr stanice a identifikace
- režimy provozu
- vzdálenost, traťová rychlost, zbývající doba letu
Úloha 19 Základy letu podle přístrojů
- fyziologické vnímání
- docenění přístrojů
- let s polohou podle přístrojů
- omezení pro přístroje
- letecké umění
- základní obraty
- přímý a vodorovný let při různých rychlostech letu a konfiguracích
- stoupání a klesání
- standardní úhlové rychlosti zatáček, stoupání a klesání do zvolených kurzů |
|