To ne. Ale má typovku, má papíry. A to jestli vyhovuje, nebo ne, stejně odhalíš až když začne pro Tebe lítat.
Podívej se na to pohledem aerolinky. Postav vedle sebe někoho, kdo má sice nalétáné X hodin z aeroklubu, už třeba s teorií ATPL a vedle něj někoho, kdo má to samé, ale už i typovku na velké éro. On ten pul milionek, milionek za typovku nejsou malé peníze. A teď to vynásob třeba 20, když těch pilotů nabíráš víc - je to znát.
Když se nabírají lidi na "normální práci" do firem, tak pokud se nejedná o vyloženě absoloventskou pozici, tak kdo myslíš, že dostane přednost, pokud budou obecné požadavky na danou pozici splňovat oba? Čerstvý absolovent (čili pilot bez typovky), nebo člověk se zkušenostmi a znalostmi (čili pilot s typovkou)?
Jak pomůže nabírání pilotů bez typovky vyelminivoat "magory" co by neprošli ULZetem? |
|