To jestli vyhovuje nebo ne, by se mělo zjistit při výběrovym řízení. A v případě, kdy se typovkou tenhle proces obchází (nebo zkracuje), tak tenhle ochranej mechanismus selhává.
A to v odvětví, kde je bezpečnost vždy až na prvnim místě je prostě špatně. Nábor i non-rated pilotů ti zaručí, že všichni uchazeči budou mít stejnou šanci na přijetí a tudíž by mělo dojít k výběru těch nejkvalitnějších, ne těch nejmovitějších.
Jinak myslíš si, že když aerolinka někoho vezme bez typovky, že to má "zadarmo"? Má podstatně nižší plat a/nebo se upisuje na ne zrovna krátké období.
Navíc lidi s několikaletou zkušeností maj úplně jiné možnosti při hledání práce, o ty je velký zájem vždy. Pilot s typovkou je v podstatě téměř stejně zkušený, jako ten bez ní.
Tudíž analogie s "normální prací" tu neni až tak na místě. A o nabírání třeba 20 pilotů jsem neslyšel už 4 roky 
Na poslední otázku nemá cenu reagovat. |
|