Já lítám pro zábavu a track logy mám veřejně dostupné na internetu. I včetně chyb Na druhou stranu chápu, že být sledován při práci není nic příjemného. V komerční letecké dopravě se s tím ale musí počítat, tlak na dodržování pravidel a sledování je dost silný. Osobně se přikláním k názoru, že by se podobné věci neměly zakazovat. Pokud pilot udělá průšvih, tak se to stejně řeší, a veřejná dostupnost informací už moc rozdílu neudělá. Novinky.cézet tam stejně opíšou zprávu z ČeTKy a přidají zkomolené vyjádření nějakého PR a lidi na to za dva týdny zapomenou. Kdyby se měly podobným způsobem sledovat GA a SLZ letadla, tak bych s tím měl zásadní problém. Je to jako mýtný systém pro kamiony a defakto možnost jejich sledování. Pro osobní auta takové "šmírování" rozhodně nepřipadá v úvahu, což znamená v roce 2011 čipy místo známek a v cca. 2015 sledování Velkým Kaschem včetně úsekového měření rychlosti. Doba je zlá a důvod se vždycky najde.
Scanner na palubě bych nezakázal, pokud si ho daný člověk dá na sluchátka a neobtěžuje s tím okolí, nedejbože když se začne ptát letušky, proč vyhlašuje kapitán tíseň a jestli se to hořící APUčko teda jako podaří uhasit Jednou jsem si ho do autobusu vzal (se sluchátkama) a letuška mi ho zakázala. Ptal jsem se proč a nedokázala mi odpovědět, tvrdila, že vysílačku na palubě nesmím mít zapnutou. Tak jsem ho strčil pod bundu, a bylo to. Stejně jsem ale v té kleci slyšel prd a nestíhal jsem ladit frekvence a rozbalovat megabagetu zároveň. |
|