Dobrý den,
ve skutečné Dakotě skutečně podvozek ovládaly dvě páky. Jedna ovládala zámky a jedna vlastní vysouvání/zasouvání. Je to dobře popsáno v jednom z těch videí, jak jsem Vám dával odkazy na MAAM - tuším že se jmenuje "Approach". Takže správný postup zasunutí - odemknout páku zámků, pákou ovládání zatáhnout. Při vysunování použít opět páku pro vysouvání/zasouvání a pákou zámků opět zamknout. Při tom se kontrolovaly tlaky v systému - manometry jsou na pravé stěně kokpitu nad ovladači žaluzií. Je tedy v pořádku, že po stisku "G" se hýbou ty páky obě. Nepamatuji si, jestli se zamykaly i v zasunuté poloze, ale tuším že ne. Páka zámku ostruhového kola by s tím neměla mít nic společného, ostruhové kolo se nezasouvalo (u C-47, u DC-3 nevím). Jinak v tom manuálu skutečné Dakoty, který je také na té stránce MAAM je schéma hydraulického okruhu, kde je to dobře vidět (je to tam samozřejmě i popsáno).
Vladimír Steffan |
|