No vidíš v hangáru ano... Samozřejmě jsem to trochu zlehčil, nicméně asi si pochopil co jsem tim chtěl říci. Pouze to, že pilot je o malinko odpovědnější profese než mechanik a to i z hlediska zákon. A´t už je to právě podmíněno získáním presně daných licencí typovek a pod., a zdraví piloto z toho nevyjímaje. Jestliže dejmetomu mechanik dostane infarkt může po návratu dělat mechanika dál ale pilot má tak nějak po lítání a tímpádem i po tom tebou tolik kritizovaném platu. Věc se má prostě tak, pilot je dlouhodobě na špici prestižních povolání a samozřejmě pilotem nemůže být každý ale skoro každý by chtěl je jen pár a teď mě asi ukamenujete "vyvolených" a dělají za "vyvolené" platy. Já bych ty piloty už nepranýřoval, konek koncům většina z nich dělá v priváním sektoru a piloti CSA zanedlouho pravděpodobně budou také. Jsou tady jiný, kteří dělají za "vyvolené" platy a jejich zaměstnavatel tedy my voliči sme z toho tak nějak vyvalení jak se nestačíme divit. Ti berou platy podobné pilotům ale odpovědnost nemají ani co by se za nehet vešlo. |
|