| | Prý měla zapnutého autopilota,když už měl být vypnutý??? 18. 2. 2009 / 20:52 | |
| | No jo, nezbyva nez rici, ze potrefena husa se ozvala.
Jinak mezi nami, ono u nas casto neni jina moznost, jak se neco dozvedet, nez si nejprve stezovat.
Kdyz tedy chcete mluvit o doktorech a ne o pilotech. Vetsina doktoru, se mnou muj stav nekonzultuje, nejradeji hned rozhoduji a ordinuji, co by to laikovi vysvetlovali, ze jo, je mu do toho houby a stejne by to nepochopil. Do doby nez se durazne ozvu. A nezlobte se mam na to pravo. At uz jako pacient, nebo jako pasazer. Durazne znamena v mem pripade slusne, ale neodbytne - presne v mezich zdrave asertivity. A pokud se mnou doktor, chce dale mluvit prehlizive nebo arogantne, nemam problem vec eskalovat a stezovat si treba u vas pane primari.
Analogicky pokud si nejsem jist, jak bylo provedeno priblizeni a jako obyvatele v casti hlukove zatizene me to zajima, kam se mam asi obratit? Na posadku? I kdybych kapitana na titaniku CSA dohnal uz vidim, jak se se mnou hezky otevrene a klidne bavi. Spise by zvolil vas styl ))
Jinak stejna cast problemu lezi i v pacietech. Misto aby byli schopni slusne rici: pane doktore, hezky mi to jeste jednou vysvetlete, me se to nelibi, nechci to, atd... tak radeji drzi krok a hubu. Kdyz jejich nespokojenost preroste roky implantovanou uctu k panum v bilych plastich, tak uz vetsinou nejsou schopni jednat racionalne a jen rvou. A ono rozcilit se pri stavu naseho zdravotnictvi a ochote naseho zdravotnickeho personalu neni zas takovy problem. Kazdy mame alespon jednu takovou uzasnou zkusenost, ze.
Problem panu doktoru jste pospal nevedomky naprosto presne. Vetsina totiz pristupuje k pacientovi externe - je to kus masa, ktery se pokusime racionalni metodou spravit. Veskere psychosomaticke stavy, ktere takovou nemoc doprovazeji jsou totiz u nas povetsinou lekari vesele ignorovany. Pokud jste v nedavne dobe navstivil prakticky jakoukoliv konferenci (ne nemyslim ten zajezd do Keni od vyrobce leku), tak jste o tomhle problemu urcite musel slyset
Nazyvat nekoho s jinym nazorem debilem, je nepresne jak z pohledu lekarskeho, tak ubohe z pohledu lidske slusnosti. Navic to ukazuje na slabe argumenty. K odvete stejnou zbrani me tedy neprinutite.
P.S.: Pro co jsem napsal vyse nevyuzivam naseho verejneho zdravotnictvi, ale radeji soukromeho sektoru. Nedokazi jako laik sice provonat odbornou uroven, zato se nemusim bat, ze nekde natrefim na nekoho, kdo se mnou bude jednat jako vy.
P.P.S: Jestli PF opravdu udelal takovou zasadni chybu, ze by za to prisel o licensi( jak pisete ve svem prikladu), tak to skoro lituju, ze jsem to nenahlasil. Protoze takovy clovek letat nema. Minimalne do te doby, nez si potrebne znalosti/dovednosti doplni.
Pokud by doslo jen k poruseni SOP, nebo jinych internich narizeni bez dopadu na cokoliv jineho nez zpusobeny hluk, predpokladam klasicke rizeni letiste vs dopravce a platbu pokuty za prekroceni limitu(mimo jine pokud se to opravdu stalo, tak ji CSA stejne dostali
Pokud to byla neopodstatnena vec, pak by se PF prece nic nestalo, nebo ano?
Tim hlasenim byla v tomto pripade myslena kontrola hlukoveho profilu daneho priletu na LKPR. K cemu by jinak one system za par desitek mega byl? Jiste chapu, pro alibismus a zacpani huby stezovatelum.
Predstava ze stejnym kolegialnim zpusobem kryjete sve podrizene, kteri by uz meli prijit o diplom (kdo by je chudaky honil pred nejake komise, ze) me privadi k nazoru, ze by nebylo spatne napsat ktereho zdravotnickeho zarizeni jste primarem - at maji ostatni moznost se svobodne rozhodnout, zda si radeji nedojedou priste o par km dale.
Pokud chcete dale debatovat bez verejneho tahani si trika, tak prosim jako soukromou zpravu, uz tak je to tu zaplevelene dost.
S pozdravem
L. |
| |
|