| | Prý měla zapnutého autopilota,když už měl být vypnutý??? 16. 2. 2009 / 21:21 | |
| | Co je to za blbost?? Autothrust můžeš mít na přiblížení zapnutej a pokračovat manuálně, automat tahu bude korigovat otáčky N1,aby udržel navolenou (příp. vypočtenou) rychlost. To že ti to při tvym letu občas zařvalo, může bejt způsobený mnoha vlivy, zesílení protivětru, zvýšený klesání vlivem termiky apod. U airbusů zůstávaj levery na CL zarážkách až do "přechodovýho oblouku".
Jinak autopilot, dle některých company SOP, se vypíná na MDA/příp.DH při spolehlivé vizuální referenci, pakliže kapitán nerozhodne (nedovolí) jinak, samozřejmě vyjma případů kdy by se porušil předpis - CAT III APCH nebo i CAT II do nějakejch 80% vejšky rozhodnutí...
A lidi u Ruzyně by si moc stěžovat neměli, nový baráky se tam stavěj o stošest a pokud vim, tak maj všichni od Airport Prague nový okna. |
| |
|