| | Prý měla zapnutého autopilota,když už měl být vypnutý??? 16. 2. 2009 / 23:36 | |
| | hezky v klidku jo:
1. Za prve nektere SOP nedoporucuji pouziti AT bez AP. Proto jsem se chtel aby odpovedel nekdo na zaklade konkretnich SOP, nejradeji samozrejme CSA akonkretne pro A320 family.
2. Co se da a neda me opravdu moc nezajima, chci vedet jak se to dela spravne. Ve FSX nemusim AP na sve ATR ani vypnout, co na tom, ze ATR nema autoland, vono to taky pristane ne? Tvoje odpoved je stejne kvalitni.
3. O MDA/DH jsem psal rovnou ve sve zadosti, spise me ale zajimalo jestli SOP zminuji/upravuji DRIVEJSI vypnuti AP. Tj, nejak nemuzu neajit nejakou prinosnou informaci v nicem co jsi napsal.
3. V obci kde bydlim vlastni nase rodina dum od roku 1903. Ja sam tam bydlim uz 20 let. Nemusim doufam zrovna zde pritomnym rikat kolikrat se zvysila hustota pohybu letadel na LKPR od te doby. Ze nase obce mimo "oficialni" hlukove pasmo nedosahne ani na ta po... okna uz jsem osobne na LKPR resil a ne jednou To ze sem se na virtualni letani dostal, bylo kvuli tomu, ze jsem chtel vice vedet zpod poklicky, abych nebyl jako vetsina stezovatelu tak snadno odbytelny. A asi si me na odboru zivotni prostredi LKPR jeste pamatuji.
4. Nehci tady vyvolavat flame ohledne bydleni v hlukovem pasmu (mimochodem mi v nem ani oficialne nejsme na to si panove rvouni zalozte jine vlakno. Zkuste se prosim drzet tematu - SOP vs AP, OK? |
| |
|