| | Prý měla zapnutého autopilota,když už měl být vypnutý??? 16. 2. 2009 / 20:18 | |
| | nejak ti to vypadlo z threadu.
Ono asi bude zalezet na dopravci a jeho SOP.
Pokud uz budete nekdo odpovidat, prosim zkuste odpovedet dle nejakych SOP se vypina AP pri ruznych typech priblizeni. Predpokladam, ze minimem je typicky DHA/DH.
Napriklad by me zajimalo, jak je to s noise abatment procedures a AP disconnection. Typicky totiz clovek dle me udela vetsi randal, kdyz koriguje sestupovou tahem, nez AP na ILS sestupove hezky s autothrottle.
Jednou jsem takhle sedel na A319 z EDDN do LKPR, kde PF vypnul AP hned jak chytnul GS na rnw 24. Sedel jsem v druhe rade a cvrlikani AP disconnectu jsem slysel moc hezky. Podminky CAVOK, tak si chtel v tom playstationu taky zaletat. Co tomu ale rikali v Horomericich, kdyz sestupovou nekolikrat kontroloval tak 30-50% N1 (vzdy kratkodobe na cca 2-5sec) nevim, ale ja bych moc spokojeny nebyl. (Pokud nebydlite taky jako ja 6km za prahem v ose 6-24 a nevite co to je tak si laskave usetrete poznamky jo? )) |
| |
|