To ze ovladas nabeh vrtule je v pohode, je to normalni. "Plyn" je automaticky synchronizovany s uhlem nabehu listu nosneho rotoru -doufam ze tedka nekecam, do te teorie u turbovrtuloveho motoru u vrtulniku zas tak uplne nevidim.
Rikas ze ti najednou vrtulnik vystreli vzhuru? To je fakt divny, jediny cim by to mohlo byt je, ze zvedas kolektiv jeste pred tim nez se rotor dostane do provoznich otacek. Trva mu to asi pul minuty, projevi se to zmenou zvuku. Teprve pak muzes zvednout kolektiv. Ale pokud se nepletu tak pri tom vetsinou spadnou tocky, takze bys neodstartoval. Ta rotace se da/mela by se dat/ zastavit pomoci pedalu (torznim kroucenim joysticku). Zkus po odlepeni potlacit aby vrtulnik letel dopredu. Nemusis se bat potlacit, vrtulnik bude stejne stoupat, pokud to teda neprezenes. Pri nejakych 60 uzlech by mel byt ovladatelny podobne jako letadlo.. Pokud to nepomuze, tak fakt netusim cim by to mohlo byt.
Za normalnich podminek by odlepeni by melo byt pozvolne. Vrtulnik se zacne trosicku otacet jeste na zemi, musis to trochu vyrovnavat. Po dalsim zvyseni vykonu se odlepi a stoupa. |
|