V podstate mne ten clanek hlavne donutil se o to vazne zacit zajimat a zacit to zkouset. Do te doby jsem si myslel ze to proste nejde, ze to FSka spatne simuluje - coz je ostatne pravda, pokud ji nenastavis tak jak jsem tam napsal - hlavne ta sensitivita joysticku a zadne nulove zony, protoze jinak nebudes schopen cyklikou vyrovnat pokusy vrtulniku o couvani a bocni posuv ve visu. Navic jakakoli zpatecka u me koncila nekontrolovatelnym RDS a havarii. Nastaveni FSky je nejdulezitejsi vec ze vseho pak uz je to jen o treningu abys to dostal do ruky. Ja tem pojmum jako svisle a sikme obtekani taky moc nerozumim, ale v praxi ve FS se to stejne moc neprojevuje (ikdyz treba kdyz mas force feedback tak se ti zaklepe paka pri prechodu? ). Co je tam dobre simulovany je Ground effect.
Litat jsem se naucil spise podle tech lekci na Hoversafe akademii. Jsou fakt super. Jsou tam i kriteria ktery musis splnit abys udelal checkride.
Postup pro nastaveni FSky mam z www.thelz.com. |
|