Člověče, doktore, já motorům rozumím jako koza petrželi, ale vzpomínám, jak jsme kdysi na soustředění vlekali s pětsetdvacetšestkou, a strrrrašně se nám hřála, teploty na hlavách se ve stoupání blížily k limitu (210°C). No, mladý a blbý, co nás napadlo - obohacovali jsme směs. Teploty skutečně o něco padly dolů, tak o 10-20°C, a tak jsme lítali dál. Po pár dnech jsme to řekli technikovi, a on na nás, jestli to má poklesy. A my na to, že je to v pořádku, dokonce je to ještě lepší, protože poklesy jsou nula. "Vy volové, tak se na to vyserte, má to blbě seřízenej předstih". Přiletěl, šáhnul do stroje, a najedno to šlo, poklesy 20-30ot/min, teploty v pořádku, a Master zase vlekal jako hodinky. "A pro příště, poklesy tam musej bejt", a odletěl.
Od tý doby vím, že nejenomže poklesy maj svoje maximum, ale maj i svoje minimum.
Protože tomu opravdu prdlačku rozumim, tak ti nevysvětlim vědecky proč, ale je to tak. |
|