Tady je ještě jiná nepřesnost, která tady padla nahoře v diskusi. Při motorové zkoušce rozdíl otáček o 50/min není POTŘEBA - ale MAXIMÁLNÍ POVOLENÁ TOLERANCE.
Jestli tu teď někdo bude psát, že zkoušel magneta a obě dávala stejné otáčky - tak to radši vpnul a šel pěšky (protože to je význam toho, že rozdíl v otáčkách MÁ být 50/min) - tak kecá.
Je obvyklé, že na jedno magneto (místo dvou) motor točí o trochu hůř - důvodů je víc - nastavení předstihu, kvalita kabelů v rampě, opotřebování svíček, nastavení elektrod atd. atd... a je pravda, že když je předstih obou magnet o trošičku (0,3-0,5 stupně) pootočen, může to pak na dvě magneta dát o 30-50 otáček celkem víc - to je to lepší hoření. Ale viděl jsem éra, která byla poštelovaná tak, že zrovna v době motorové zkoušky byl "drop RPM=0". A nikdo to nebral jako handicap. |
|