Jedna věc je nebýt hrdina a druhá věc tlak společností. Bohužel v dnešní době je to stále horší a horší a společnosti na své piloty čím dál tím víc tlačí a tím pádem si kapča moc vybrat ani nemůže. Buďto bude mít velké problémy, nebo to riskne. Samozřejmě se zdá lepší mít problémy, ale pak se člověk musí psychicky připravit na to, že budou násladovat výslechy, proč to udělal, když např. jiní letěli, když se dalo letět, jen to bylo na hraně apod. Úředníky a ekonomy, kteří to nikdy neviděli takové věci, že to bylo na hraně nidky nezajímá a společnost by tím mohla přijít o obrovské finanční prostředky, protože např. ta 747 nepoletí na krátkou vzdálenost a na malé letiště a odříct start by znamenalo kvůli slotům třeba několikahodinové zpoždění, z toho by vyplývalo i obrovské zpoždění na dalších linkách, které by to letadlo mělo obsluhovat, cestující by nestíhali přípoje na jiné linky a z toho by vznikaly další potíže. Takže toho není málo, co na kapitána tlačí a pak už jen musí sakra dobře odhadnout, jestli to ještě výjde a zaletí to a nebo to nevýjde a musí si pak svoje rozhodnutí obhájit |
|