FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů Jeden příspěvek | Celý strom
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů   25. 7. 2008 / 11:42
Rychlokvaška
Tři obecné postřehy, bez vazby na Wilco:

1.) FL100 je taková obecná hladina, kde se přechází z omezení rychlosti 250kt na rychlost stoupání, která je vyšší, blízká IAS pro cruise. Protože motory máš jen dva a ty už mají nějaký nominální výkon pro stoupání, letadlo si musí vybrat jestli jimi poskytovanou energii použije pro zrychlování, nebo pro stoupání. Protože v této první fázi má rychlost přednost, tak se AP snaží nejprve zrychlovat a při tom udržovat nějakou minimální rychlost stoupání kolem 5OO fpm a až dané rychlosti dosáhne, přebytečná energie lze použít zase pro stoupání, jehož hodnota naroste. S přibývající výškou pak zase postupně začne klesat až do minimální povolené hodnoty pro maximální cruise hladinu pro danou hmotnost a cruise rychlost letadla.

2.) Výška 0000 - tohle se odnauč co nejdřív, doufám že to nemá Gusta v tutoriálu. Jakmile letíš po ILS, nebo obecně jakýmkoliv přiblížením, na MCP se nastavuje do okýnka s výškou tzv. missed approach altitude. To je výška, do které pak nějakým na mapě popsaným postupem stoupáš v případě goaroundu. Nastavit tam 0000 ti může přinést VELMI nepříjemné překvapení a je to jedno velké NE!

3.) Pokud jsi v přistávací konfiguraci, tak jediné co je potřeba udělat je vypnout autopilota. Pak by se ti žádné hlášení ozvat nemělo. Pokud ano, popiš kdy a co se ti zobrazí. Pokud jde o to zrychlování - předpokládám, žes zapomněl na autothrust.
 
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - Libor81 Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 10:26
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - Mikel Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 10:52
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - Libor81 Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 11:12
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - Teflon_490 Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 14:03
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - Mikel Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 14:46
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - adagio Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 11:38
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 11:42
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - Blackrat Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 11:49
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - Libor81 Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 12:08
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - Mikel Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 12:18
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - Libor81 Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 12:21
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - maco Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 12:21
Poděkování Gustavovi za návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 12:39
návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů-shrnutí - Gustav ( BHA576 ) Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 17:18
návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů-shrnutí - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 18:14
návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů-shrnutí - Gustav ( BHA576 ) Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 20:41
návod pro A340 Wilco+pár všetečných dotazů-omluva CI - Mikel Zobrazit celý strom25. 07. 08 v 18:16
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ