Chci dodatečně poděkovat Gustavovi za návod, který mi pomohl konečně rozumně létat s Aibus od Wilco, který se mi zatím netečně válel doma a u kterého jsem díky své slabé angličtině nemohl rozluštit návod a tudíž se nedalo dost dobře létat. Díky, Tvůj návod mi moc pomohl. Předtím jsem létat na free modelu A320, ale to nebylo ono.
Rád bych se zeptal na pár věcí, každý let se zdokonaluji, ale některé chyby se mi opakují(pro přesnost létám s A319):
1)po vzletu mám nastavenou výšku např. 10000,dostoupán do této výšky 2500 ft/min, pak dostanu povolení stoupat do letové hladiny např. 30000, natočím výšku na panelu,odkliknu,ale stoupání se výrazně zpomalí,asi na 700 ft za min,ale stroj velmi zrychluje, na Costindex mám nastavenu hodnotu 250
2) jsem zachycen ILS,ale éro letí někdy dál zatvzele rovně a nezačne klesat.Můj postup je takový,mám nalazenou správnou frekvenci v Radnav ve FMC,letím ve správné výšce, full klapky,nohy venku, výšku stočenou na 0000.
3)Rád přistávám na ruku, ale nevím co přesně mám na panelu vypnout,aby se mi nerozeřvalo varovné hlášení a také jednou když jsem dosedl stroj nechtěl začít brzdit,resp. začal brzdit,ale pak začal opět zrychlovat.
Děkuji za všechny rady a připomínky a Gustavovi ještě jednou za návod |
|