sice jdem návod napsal ale snad bude mé vysvětlaení cenné
k té první otázce: začne letadlo po tom co "dozrychlí" opět stoupat těch 2500ft/min ?
Airbus totiž sám po překročení FL100 začne akcelerovat a pokud máš vše nastavené na automatiku tak si sám řídí rychlost i stoupáni. Tot asi vše. nevím do jaké míry to v FSce má vliv ale já lítám s cost indexem 20, někde jsem čet že čím blíže nule tím rychlejší let a čím dále od nuly tím uspornější (upozornuji že jsem nepocítil rozdíl)
k té druhé otázce: vím že to je pitomost, ale snažím se pomoct, poté co zychytíš ILS zapneš funkci APP na A/P ? omlouvám se jestli to zní jako "blbce dělání", ale napadlo mě to jako jedna z variant....
k té třetí otázce: tady asi moc nepomůžu, domnívám se že je to věcí modelu (já lítám A320 PSS)mě to řve porád, takže tady nemám rady to je spíš na Gusťovi |
|