Takže Libore je to takto.
1. S tou nulovou výškou má Míra samozřejmě pravdu,že se tam nastavuje pro přistání výška nepovedeného přistání,to je podle mapy.Je ovšem nesmysl si myslet a zde se Míra velmi plete,že má autopilot respektivě jeho nastavení vliv na to ,jak bude letadlo reagovat na to,co dělám s kniplem ( v případě, že letím už na ruku).Takže budu-li tam mít ty nuly nastavené ( myslím výšku )stejně mi letadlo začne stoupat tak vysoko a tak rychle jak mám knipl přitažen k sobě a plyny v tomto případě se narvou úplně dopředu a to je vše na to nepotřebuji žádnou automatiku
2. Změníš-li na autopilotovi výšku např.po dosažení těch 10000 ft,které si stoupal v režimu V/S a SPEED a chceš-li už letět na režim VNAV tak napřed nastav novou výšku,protom stiskni knoflík SPD aby tam byli místo čísla rychlosti jen pomlčky a ta tečka za nima a pak klikni levým klikem znovu na knoflík výšky.Stroj už ti pomaže vzhůru,co mu síli stačí.
3. Cost index je stejně jako u Béček ,čím vyší číslo tím rychleji a strměji to maže.Je to přeci logické.Toto číslo vyjadřuje "pomyslnou sumu" kolik mne takovým způsobem bude stát peněz prolétnutí jedné míle.Samozřejmě,že toto píši pouze pro názornost k pochopení.
4. Nezklesává-li ti stroj podle G/S a při tom si deklaroval na MCDU,že si začal APPr fázi i si to potvrdil ještě jednou Confirm a na prostředním displeji ti svítí nápis ILS APP .Indikaci ILSu také vidíš ( báry ),tak se koukni jestli máš v MCDU sekce RAD NAV nastavenou stejnou a správnou frekvenci nejen v řádku ILS / FREQ,ale i v řádku VOR1 / FREQ. Ty musí být obě stejné a kurz CRS samozřejmě také stejný.
|
|