Ono jde spíš o princip. Nejsem předpisožrout, nejsem automatizátor a pušbatonista (=pilot typu PUSH BUTTON) tím se netajím, ale na základní pilíře bezpečnosti jsem docela pes. A jak jednou něco začneš dělat stylem, že to ochcajdáš, protože to tady znáš,(je to přeci "home base") tak si začneš dávat míň a míň pozor, začneš sjíždět po skluzavce ostražitosti dolů, a pak to najednou udělá bác. Takže ani uprostřed Polska či Maďarska si člověk nesmí dovolit ustoupit ze základních principů... toť tak. Jako řídící, mající přehled o situaci, můžeš takovou situaci vyřešit (a dělá se to tak), že letadlu povolíš klesat třeba o 500ft níž, to většinou stačí. Třeba v Praze jsi vektorovanej na 24ku, moc to nevychází, ATC se tě zeptá, zda akceptuješ přiblížení ze 3500ft, a když jo, povolí ti klesat. Ty pak klidně až do těch 3500ft můžeš jít po G/P ač neusazen v LOC. Ale nesmíš to udělat svévolně |
|