No ne, můžeš zabrzdit, vyházet mechanizaci (klapky, kola), počkat na usazení v LOC i když je G/P pod tebou, a pak strměji klesat tak, aby si se stabilizoval nejpozději v 1000ft AGL. Stabilizovat znamená v přistávací konfiguraci, na správné rychlosti, na G/P, a motory roztočený z volnoběhu. A když ani tohle nepomůže, tak z toho vzpříměně odejít jako chlap go-aroundem. O nějakém návalu v takovém případě nepřemýšlej, je to lepší, jak nával příbuznách 180ti lidí v krematoriu. A když už máš míň paliva, pořád existují čestné a legální způsoby, jak z toho ven, třeba vyhlásíš minimum fuel status, a každej řídící urychlí tvoje pořadí. Mluvím samosebou o IMC. Z VMC bych si to lajznul, klidně veřejně vyžádáním vizuálního přiblížení (řídící se občas na to nenápadně zeptají, když se to takhle vyvrbí) |
|