No já nevím, proč se tu srovnává FS za 2000,- a simulátor za x miliónů. Rozdíl je snad jasný. Ale nesouhlasím s tvrzením, že FS je k ničemu. V pár bulíkách a airbusech jsem měl tu možnost sedět u řízení (jen v hangáru ) a tak vím, že jsem se rozhodně z té kovové masy nijak "nepodělal" a velmi rychle se zorientoval. Možná to pár vteřin zabere a člověk je překvapenej z tuhosti a velikosti čudlíků apod, ale pokud má určité sekvence, postupy a procedury zažité a ví, kde příslušné ovladače hledat, tak je taky i najde. Takže pokud by se obsluha simulátoru vysloveně nechtěla virtuálovi pomstít a nenastavila mu tam nulovou viditelnost, boční vítr 100 uzlů a výpadek všech motorů, tak si myslím, že se takový člověk se zautomatizovanejma a tisíckrát nacvičenejma postupama v takovým silmulátoru zorientuje rozhodně lépe než třeba jakýkoli real pilot s licencí na jiný typ, který v tom sedí prvně. Myšleno samozřejmě pro případ letu na AP s FMC atd. Můj laický názor. |
|