No k tomu jenom malou poznamku. Jsem naprosto presvedcen, ze rozdil napriklad ve Z142 v realu a v FSce a treba A320 v realu a v FSce je zcela zasadni... neni to absolutne o kvalite modelu... to je rekneme shodne, ale rozdil v realite u maleho letadla je IMHO tak 10x vetsi, nez u velkeho airlineru. Jde totiz prave o to vnimani letu a okolnich vlivu, ktere na tebe v malem letadle pusobi daleko vic. Zazil jsem komplet pristani s NGckovym bulikem v kabine na jump seatu a mozna sem prehnanej optimista, ale pokud by vedle mne sedel nekdo a rikal mi rychlosti, tak bych to posadil taky (na ruku) o Autolandu ani nemluve. Ta letadla "NG verzi" jsou na ovladani tak (relativne) jednoducha, ze se to da. Kolega tady, vyse psal o Tu-154... tak to je naopak letadlo o jehoz zvladnuti v pripade nutnosti si nedelam ani sebemensi iluze a vsadil bych spis na modleni, ale takovy A320 nebo B73X NG to jsou zvladnutelny masiny. |
|