Čímž se dostávám k první nepřesnosti této 737.
Když se u skutečné 737, s připnutým AP, vypne jeden nebo oba F/D, zmizí sice na příslušné straně báry, ale jinak se nestane nic, na FMA zůstanou dále zobrazené mody a příslušný FCC pořád pracuje. Takže i AP funguje normálně. A naopak, lze připnout AP i s oběma F/D vypnutýma, pouze dojde k tomu, že bude pracovat v režimu CWS, neboť neví, co po něm chceme. Ovšem příslušný FCC (podle toho, který AP zapneme) pracuje a jenom čeká, co mu přes MCP navolíme. V ten moment příslušný kanál AP přejde z CWS do CMD režimu.
Když mám MASTER FCC_A, ale zapnu AP B, stává se automaticky MASTER FCC_B bez ohledu na to, který F/D jsem zapínal první.
Když na zemi zapnu jen F/D na jedné straně, tak při stisku tlačítka TO/GA nenaskočí báry ani režim TOGA na FMA, pouze AT přidá motorům na příslušnou hodnotu N1. Když za letu vypnu oba F/D i AP, FCC nepracují. Zapnu-li pak jen F/D u cpt a pak AP A, tak úplně bez problémů pracuje FCC A a autopilot letí jako by nic. Když budu mít MASTER F/D A a pak připnu AP B, stane se MASTER FCC_B, a funguje všechno normálně až na to, že na straně F/O se nezobrazují báry F/D. Je to trošku zašmodrchaný a je fakt, že jsem tomu začal trošku rozumět až tehdy, když jsem s tím začal lítat.
Takže pro správnou práci AP nemusí být zapnuté oba F/D a skyfly by tedy v reálu neměl mít potíže, jako měl. |
|