| | | Wilco 737- prvy let a pristatie 18. 12. 2005 / 20:10 | |
| | Myslel som, že ked ako tak zvládam PMDG tak Wilco 737 PIC musi byť pohoda, ale na A/P engage ide zapnut ibe B..... A nejde..ani na pristatie ked dam APP, sice to pristane samo ale nepodrovná, FMC je tiež nejaké divné zadal som FPL ale nechce ho uložiť...je 737NG a 737-300 taká rozdielna ?
Ale inak letové vlastnosti celkom príjemné..... |
|
| |
|
| | | Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 18. 12. 2005 / 20:12 | |
| | A zapnl jsi oba F/D? mě to na autoland přistane v pohodě i s podrovnaním |
| |
|
| | | | Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 18. 12. 2005 / 20:19 | |
| | Možno Skyfly nemá db alebo pristával na letisku bez ILS cat III |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 18. 12. 2005 / 20:37 | |
| | vsázím 5piv, že skyfly nezapnul oba Flight directory ;o) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 18. 12. 2005 / 20:45 | |
| | kdyz rikas oba myslis tim ten napravo u copilota? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 18. 12. 2005 / 20:46 | |
| | AND THE WINNER IS : wonder !!!
Ale u PMDG zapinam vždy len jeden - ľavý a FD stači to !?
Inak už sa mi podarilo oživit a naprogramovat aj FMC ...tak snáď to pomaly rozchodím Dík za rady !
Btw - takto večer ten cocpit nevyzerá vobec zle !
|
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 18. 12. 2005 / 20:55 | |
| | Heeej!!! jak to Wonder :????
ja rikal zes nemel oba F/D ... )))) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 18. 12. 2005 / 20:56 | |
| | jasné - ja som mal ny mysli, že Wonder vyhráva tých 5 pív !
Ale kto mu ich zaplatí to neviem ))))))))) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 18. 12. 2005 / 21:20 | |
| | no ty přece skyfly !!! DDDD
EDITED: jo a u toho pmdg to měli řešený jinak:
někdo lítal pouze v 2D cockpitu a tam nebyla možnost zapnout F/O FD tak se zapínal na kapčově straně i druhej FD...
tady se to zapíná každý zvlášť.
v realu to funguje tak že jsou dvě jednotky řízení autopilota... FCC_A a FCC_B
každá odpovídá jednomu FD běží na sobě nezávisle(je možno dual channel approach pro větší přesnost-když se kontrolují dva navzájem..). MASTERem tedy hlavní jednotkou pro let se stane ta od které byl zapnut první FD. tedy příklad první do FD drbne kapča a pak až F/O takže master je FCC_A. pokud FCC_A během letu spadne tak se automaticky stane masterem FCC_B.....
|
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 19. 12. 2005 / 10:58 | |
| | Čímž se dostávám k první nepřesnosti této 737.
Když se u skutečné 737, s připnutým AP, vypne jeden nebo oba F/D, zmizí sice na příslušné straně báry, ale jinak se nestane nic, na FMA zůstanou dále zobrazené mody a příslušný FCC pořád pracuje. Takže i AP funguje normálně. A naopak, lze připnout AP i s oběma F/D vypnutýma, pouze dojde k tomu, že bude pracovat v režimu CWS, neboť neví, co po něm chceme. Ovšem příslušný FCC (podle toho, který AP zapneme) pracuje a jenom čeká, co mu přes MCP navolíme. V ten moment příslušný kanál AP přejde z CWS do CMD režimu.
Když mám MASTER FCC_A, ale zapnu AP B, stává se automaticky MASTER FCC_B bez ohledu na to, který F/D jsem zapínal první.
Když na zemi zapnu jen F/D na jedné straně, tak při stisku tlačítka TO/GA nenaskočí báry ani režim TOGA na FMA, pouze AT přidá motorům na příslušnou hodnotu N1. Když za letu vypnu oba F/D i AP, FCC nepracují. Zapnu-li pak jen F/D u cpt a pak AP A, tak úplně bez problémů pracuje FCC A a autopilot letí jako by nic. Když budu mít MASTER F/D A a pak připnu AP B, stane se MASTER FCC_B, a funguje všechno normálně až na to, že na straně F/O se nezobrazují báry F/D. Je to trošku zašmodrchaný a je fakt, že jsem tomu začal trošku rozumět až tehdy, když jsem s tím začal lítat.
Takže pro správnou práci AP nemusí být zapnuté oba F/D a skyfly by tedy v reálu neměl mít potíže, jako měl. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 19. 12. 2005 / 23:32 | |
| | Já to pochopil tak když skyfly uvedl "...sice to pristane samo ale nepodrovná" že pro AUTOLAND musej bejt zapnutý oba. Takže v reálu stačí pro full autoland mít zapnutý jenom jeden F/D a MASTER_FCC ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 20. 12. 2005 / 00:03 | |
| | Myslim zpodle toho co pise AJS nepotrebujes mit zaply ani jeden. Staci AP a prislusny command a leti to. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 20. 12. 2005 / 13:11 | |
| | Ne, tím skyflyho problémem jsem měl na mysli nemožnost zapnutí AP A. Jinak metodicky správné na B737 je pro autoland použití obou AP i FD. Při použití jenom jednoho AP to taky sedne, ovšem podrovnání neudělá AP, ale postará se o něj přízemní efekt Jenom pro zajímavost, u ATR se při CAT II vypíná F/D u druhého pilota a to proto, aby ho nerušil a sledoval "syrové" údaje přístrojů. Mimochodem netajím se názorem, že F/D je na h...., snad jen s výjimkou poslední fáze CAT I ILS přiblížení při počasí na minimech |
| |
|
| | | | Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 18. 12. 2005 / 21:59 | |
| | jak je teda oba zapnu,kdyz litam jen ve 2D?? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 18. 12. 2005 / 22:15 | |
| | Najskôr cez klávesovú skratku nastavenú v setup utilitke... idem si to nastaviť. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie 18. 12. 2005 / 22:16 | |
| | | |
|
|