FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Wilco 737- prvy let a pristatie Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   19. 12. 2005 / 10:58
A.J.Scandall   
Čímž se dostávám k první nepřesnosti této 737.


Když se u skutečné 737, s připnutým AP, vypne jeden nebo oba F/D, zmizí sice na příslušné straně báry, ale jinak se nestane nic, na FMA zůstanou dále zobrazené mody a příslušný FCC pořád pracuje. Takže i AP funguje normálně. A naopak, lze připnout AP i s oběma F/D vypnutýma, pouze dojde k tomu, že bude pracovat v režimu CWS, neboť neví, co po něm chceme. Ovšem příslušný FCC (podle toho, který AP zapneme) pracuje a jenom čeká, co mu přes MCP navolíme. V ten moment příslušný kanál AP přejde z CWS do CMD režimu.

Když mám MASTER FCC_A, ale zapnu AP B, stává se automaticky MASTER FCC_B bez ohledu na to, který F/D jsem zapínal první.

Když na zemi zapnu jen F/D na jedné straně, tak při stisku tlačítka TO/GA nenaskočí báry ani režim TOGA na FMA, pouze AT přidá motorům na příslušnou hodnotu N1. Když za letu vypnu oba F/D i AP, FCC nepracují. Zapnu-li pak jen F/D u cpt a pak AP A, tak úplně bez problémů pracuje FCC A a autopilot letí jako by nic. Když budu mít MASTER F/D A a pak připnu AP B, stane se MASTER FCC_B, a funguje všechno normálně až na to, že na straně F/O se nezobrazují báry F/D. Je to trošku zašmodrchaný a je fakt, že jsem tomu začal trošku rozumět až tehdy, když jsem s tím začal lítat.

Takže pro správnou práci AP nemusí být zapnuté oba F/D a skyfly by tedy v reálu neměl mít potíže, jako měl.
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ