K chování letadel - dle mě je dost těžký posuzovat co a jak se má chovat, a to i v případě, že člověk s danym typem v reálu lítal. A to proto, že tam kromě sil a pocitů hraje dost velkou roli prostorovej vjem, kterej simulátor na PC nikdy nenapodobí. Proto si myslim, že užívat FS má smysl dvěma směry : a) mám to jako hru a tak k tomu přistupuju b) používám to jako doplněk k reálnýmu lítání. V případě b) je FS perfektní pro základy radionavigace, IFRu a obecně letu podle přístrojů. Ale myslet si, že mi to něco dá ohledně samotné pilotáže, to mi přijde trochu scestný. Proto si myslim, že nemá smysl modelovat nějaký špatný vlastnosti danýho éra, stejně jako citlivost. Stačí to rámcově. A milovníci VFR lítání ve FS, sorry, ale to má smysl snad jenom jako hra. Jinak, i přes různý ortomapy a fototextury, pro praxi to téměř nic nedá. A stejně tak, na rozdíl od různejch recenzentů v časopisech i na i-netu, považuju (z pohledu využitelnosti v reálu), tu korespondenci ve FS2k2 úplně na prd. NAPROSTO NEODPOVÍDÁ REALITĚ EVROPY, a je to taky dobrý jenom jako hra. Naopak to trochu kazí návyky lidí, kteří to pak začnou provozovat v praxi. To je můj názor. Pro představu - mam nalítáno (v reálu) asi 1000h na různejch typech vč. dopravy. Ale jinak na FS nedám dopustit, protože mi to dost pomohlo při IFR výcviku, ale paradoxně i pak v práci. |
|