| | MSFS 2024 30. 4. 2024 / 17:32 | |
| | Ano a to MSFS2020 počítá na mainthread, MSFS2024 přesně toto má delekgovat na jiné thready - jiná jádra.
Navíc, ty počítáš s nějakými starými mýty...
Souhlasíš že X-Plane má jeden z nejklvalitnějších modelů a počítá kdejaký prd? Pokud ano tak věz, že už na postarším HW trval výpočet nízké jednotky ms, navíc jsou to přesně věci, které nejsou potřebné pro prendering a lze je snadno paralizovat, třeba když si zapneš 100 letadel tak ten výpočewt prostě bude chodit na jiná jádra. Najdi si starší blog posty od Bena, kde to popisuje, ten výpočet letového modelu je fakt nic.
MSFS ale funguje s dynamikou jinak a model který používá nabízí daleko větší flexibilitu, je otázka zda ji využijí, počítám že nemusí řešit každý prd a není to tak že se Austin vyspíá a buší do toho umaštěný po několika dnech že začal počítat nějakou hovězinu, kteorou stejně nikdo nepocítí, ale kdyby se to nepočítalo, tak nemůže spát.
Long story short. Výpočet nějaké fyziky, aerodynamiky, na to ti stačí dřevěné počítadlo. Dnešní herní enginy počítají s vysokými miliardami trianglů z čehož desítky milionů bývají vykreslených v každém snímku.
Tohle je trailer při představení UE5 (na něm teď pokud se nepletu běží P3Dv6) video je tech demo běžící na PS5 (reálný výkon jako slaboučká RTX2060 Super) https://www.youtube.com/watch?v=PBktSo0bXas
Tady máš takovou o něco lepší grafiku https://www.youtube.com/watch?v=A7tp4eg0ax8
A tady si hraje s nějaký UE modelem s 312 miliardami trianglů https://www.youtube.com/watch?v=AVLuGOTjqnY
Fakt si myslíš že spočítat pár čísel aerodynamiky nebo fyziky je něco, co by tě mělo vzrušovat?
https://www.youtube.com/watch?v=4IwwAb5aM8Q |
| |
| | MSFS 2024 - Tragédie v JRD | 26. 04. 24 v 18:46 |
|
| | | MSFS 2024 - Tragédie v JRD | 30. 04. 24 v 21:10 |
|
| | | | | | | | | MSFS 2024 - Tragédie v JRD | 02. 05. 24 v 19:42 |
|
|