To máš právě v tom panelu od DODOSIMu. Baterka, palivový čerpadla, (palivovej kohout je ve FS furt otevřenej), startérem natočíš turbínu, na cca 13% N1 lehce pootočíš plynem, aby se vstříklo palivo, přitom sleduješ ukazatel teploty turbíně, jestli se to nehřeje, když je všechno OK a chytlo to, na 58%N1 pustíš startér, minutu hřeješ, pak roztočíš na 100%N1, governorem vyzkoušíš rozsah 96-100% RRPM, necháš to na 100% a letíš
Záleží jestli není moc hic, jinak se turbína moc hřeje a nemusí to vydržet, když dáš moc paliva, záleží jak moc a odkud fouká vítr, když zezadu, foukne Ti plamen nazpátek, celý se to přehřeje a můžeš zase nahrávat let. Když mrzne, je třeba trochu hejbat kolektivem, aby se turbína roztočila.
Zakomponovali tam i překročení kroutícího momentu, není to ale tak dramatický jak jsem čekal, po cca minutě stoupání na plnej knedlík se začala hřát převodovka a po cca půlminutě "engine failure" a vynucené přistání autorotací |
|