I když mi to samozřejmě přijde jako zajímavý námět (který bychom mohli realizovat jako třebas současně běžící záchranné akce ve vícero lokalitách), myslím že pro Tvou práci to bude mít spíš ilustrační charakter, než že by to poskytovalo nějaké převratné či relevantní výsledky, ke kterým bys nedošel pouhým výpočtem.
Jirka má pravdu v tom, že pokud se jedná o primární let, letíš vpodstatě zcela přímo a nebereš ohled na prostory a jiná omezení, ani na okolní provoz (o ten se stará řídící v příslušných prostorech). Tzn. stačí si vzít cestovní rychlost vrtulníku daného typu a odečíst přímou vzdušnou vzdálenost. Čas na rozlet do této rychlosti a nějaké stoupání není třeba počítat, jsou to odchylky, které dají v sumě tak max. minutu, když hodně přeháním. Navíc v MSFS to podle úrovně letového modelu bude stejně nepřesné. Co je důležitý bod pro kalkulaci je doba od hlášení po start vrtulníku, který se podle typů a pozemního vybavení různě liší.
Krom toho, hlavním aspektem pro výpočet je samozřejmě také počasí, ať už dohlednost a oblačnost z hlediska možného uskutečnění letu, tak vátr s hlediska jeho trvání a náročnosti. |
|