Tyhle náročný věci stejně nejdou nasimulovat, protože člověk za monitorem nemá v prackách vrtulník za 6 miliónů dolarů s dalšíma lidma na palubě a ve FS nehrozí ani tolik nebezpečí od nepříznivého počasí jako v reálu, takže se lítá i dost jinak
Navíc co se třeba těch překážek týče, když pilot ví, že má v cestě kopce, během letu si prostě plynule nastoupá, aniž by výrazně ztratil rychlost a pak může zase plynule sklesávat, čímž rychlost nabere.
Brát v úvahu terén mi přijde taky zavádějící, někde je rovina, jinde kopce nebo hory. Ale i přímo v těch lokalitách záleží, kde se nehoda odehraje. Někde může vrtulník přímo přistát, o kilometr dál už musí použít lano. Nejde taky třeba říct, že v nepřehledném terénu bude zásah trvat o X minut déle, protože to není na dvou místech stejné. V takovém případě jistě hodně záleží i na tom, kdo se k nehodě přichomýtne, jak místo popíše a jak je označí.... Prostě spousta faktorů, které snad ani nejdou do výpočtů nějak rozumně zahrnout.
Jinými slovy, je to pokus získat přesná čísla z nepřesných hodnot. |
|