Teoreticky by se měly dát přeuložit modely budov, ale když jsem to cvičně zkoušel tak výskledky nebyly moc přesvědčivé. U některých scenerek z GA revival (tedy předvedené z FSX do FSXX) nebyl problém, ale třeba scenerky dělané z partesu pro FSXX - např. Trenčín, tak tam se mi vždy sekl při načítání. Ale to může být tím, že tam byly ty budovy modelované v pConu. No co jsem s ním zkoušel dělat nový handár Kryštofa 5 v OV, tak budova vypadala fantasticky - s neskutečnými detaily oken, dveří, okapů, střechy, ale z hlediska toho co potřebuje sim tam bylo tak 50x tolik ploch, než kolik by vzniklo čistým modelováním v 3D studiu nebo Blenderu či Sketchupu. Zkoušel jsem pak sice model z pConu naimportovat do Blenderu a vyčistit nepotřebné vnitřní rámy oken apod., ale to není cesta. Protože tu samou budovu jsem pak dokázal namodelovat pro sim korektně a za poloviční čas. (Pravda když člověk dělá podruhé totéž je apriori vždy o něco rychlejší než napoprvé - můj bývalý šéf v konstrukci rád zdůrazňoval, že o polovinu, ale vzhledem k tomu, že pro každé měření jsem použil jiný modelář, bych tuto poučku rozhodně neuplatňoval v plném rozsahu.) |
|