FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Převod Scenerek FSX na MSFS 2020 Jeden příspěvek | Celý strom
Převod Scenerek FSX na MSFS 2020   3. 10. 2021 / 20:45
Willhelm   
Obrázek dole asi poznáváš, z tvého FSX přes ModelConverterX do *.glft formátu.
ModelConverterX umí i převádět a optimalizovat textury, takže původní bmp šla do png.
A protože mě FSXX už nezajímá, tak jsem musel ještě přes malou odbočku v Blenderu naimportovat *.glft a nastavit parametry pro export do XPL *.obj a umístit do XPL scenerky ve WEDu.
No a takhle vypadá tvůj FSX objekt přetažený přes ModelConverterX v XP11 po prvním nástřelu, ještě vyretušovat ortho pod budovou, nebo ho přikrýt polygonem a defaultní 2D placka bude konečně trochu oživena:
41692 B / 750 x 366 / ASK21-2021-10-03.jpg
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ