Počkej porovnáváš garážovou firmu co má vesměs jen pár kontraktorů, de facto žádné zaměstnance a její náklady budou tak možnáí milion dolarů ročně? Srovnáváš to s herním studiem které má, a teď bych kecal, Asobo neznám podrobně, stovky lidí? Pronajmi si velký barák, nažeň tam 100-200 lidí, zařiď jim techniku, pořiď jim SW, to jsou pořád totální drobné, ale plať je každý měsíc 6-7 tisíci dolary.
A teď si vezmi že největší herní studia jsou někde na 500-1000 zaměstnancích. To seš někde na 50-100 milionech dolarů nákladů na provoz ročně, "Rychlokvaška" pak jde spáchat za řádově 3 roky, typicky je to ale 4-5 let na vývoj jedné hry. Samozřejmě ty obří studia obvykle nedělají jen na jednom projektu, ale dělají na více, případně pomáhají/dodávají dílčí části pro další studia stejného vydavatele.
Když bys byl žába na prameni, která tu srandu platí ze svého, tak bych sakra chtěl aby marketing fungoval a snažil se co nejvíce, protože ten ti přinese peníze zpět. |
|