Narazil jsem teď na diskusi zahraničních tvůrců scenerek pro XPL na to, že v mém pracovním postupu je vážná chyba. Nejsem první koho napadlo editovat přímo dds, ale pravověrní grafici tvrdí, že pokud Ortho4XP potřebuje retuše, je třeba pracovat s původními jpg soubory co zůstávají ve složce Ortho4XP a kterou lidi poté co mají hotovou dlaždici v Custom Scenery často mažou. Tzn. správně udělat kopii editovaných dlaždic ze zdrojáků Ortho4XP retušovat, barevně sladit a já nevím co ještě, pak to nakopírovat zpět a přepsat původní soubory a pak nechat Ortho4XP každou dlaždici vygenerovat znovu. Konverze do DDS je prý ztrátová a ten Nvidia plugin do Photoshopu nebo do Gimpu sice umožní přímou editaci a přeuložení, ale s další ztrátou. Tak nevím. Ale jsou tu i profi grafici, tak tento problém možná ještě rozeberou. |
|