Možná další vodítko - používáš PBR nebo jedeš ne-PBR materiál?
Totiž tady https://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/179069-buildings-become-transparent-when-viewed-through-a-fence/ nakonec až v posledním příspěvku týpek píše, že pomohlo vyměnit ne-PBR plot za PBR_plot (víc se dočteš v diskuzi, ale stejný problém, jako máš ty - za průhledným objektem se nevykresluje objekt, který je hned za ním).
Koukal jsem na ty dva facade ploty, co tam zmiňuje a opravdu ten původní, co mu zlobil, nemá PBR, zatímco ten nový ano:
\Resources\default scenery\airport scenery\Common_Elements\Fence_Facades\fence1.fac (původní ne-PBR)
A
1000
FACADE
RING 0
EXPORT lib/airport/Common_Elements/Fence_Facades/Fence.fac Common_Elements\Fence_Facades\fence1.fac
SHADER_WALL
TEXTURE ..\..\textures\fencing.dds
NO_BLEND .35
TWO_SIDED 1
SPECULAR 0.5
A níže nový PBR \Resources\default scenery\1000 autogen\global_objects\objects\fenceMeshHi05.fac
A
800
FACADE
DOUBLED 1
RING 0
EXPORT lib/constructions/fencing/fence_MeshHigh_05.fac global_objects\objects\fenceMeshHi05.fac
SHADER_WALL
TEXTURE ../textures\fencing_industr2_ALB.png
TEXTURE_NORMAL 1.0 ../textures\fencing_industr2_NML.png
NO_BLEND 0.449999988079
NORMAL_METALNESS
Krom rozdílu v PBR tam určitě ještě hraje roli rozdíl v parametrech TWO_SIDED 1 u starého ne-PBR a DOUBLED 1 u nového PBR. Počítám, že obojí je ve výsledku to samé, že to poylgony v daném objektu vykresluje jako oboustranné, ovšem jaký je mezi tím rozdíl se mi zatí najít nepodařilo . |
|