FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kdo uhodne lokaci? Jeden příspěvek | Celý strom
Nemocnice HavBrod - texturování   19. 4. 2020 / 18:57
OndraT
PBR jako takové s tím principielně samozřejmě nesouvsí, ale protože XP je divné (např. renderovací engine je plný problémů a podivných artefaktů, na které existují už dekády v realtime CGI řešení a to i pod OpenGL, příkladem budiž dost podivné nakládání se screenspace, viz odrazy na vodních plochách a stíny od mraků na scenérii, obojí to jsou letité problémy), tak bych se vůbec nedivil, kdyby opravdu jinak zacházelo s alphou v případě objektů bez PBR a jinak v případě objektů s PBR, viz diskuze na .org, kterou jsem linkoval.

Jak už jsem psal, za mě asi nejrychlejší řešení by byl sólo objekt jenom toho pletiva.
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ