FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kdo uhodne lokaci? Jeden příspěvek | Celý strom
Nemocnice HavBrod - texturování   19. 4. 2020 / 16:14
OndraT
Na to jsem narazil tay.

"within an object, translucency problems can be solved by reordering the object"

To by mě zajímalo, jak?

Osobně se mi to vůbec nezdá, už jen proto, že nad pořadím objektů v OBJ nemáš kontrolu. Navíc nic takového jako "podobjekty v OBJ" neexistuje. OBJ je hlavička s texturováním a stínováním, nějaké to pojmenování v knihovně a pár dalších drobností a pak je to jen dlouhý seznam bodů objektu (vertex, VT). Když budeš mít OBJ, v kterém bude koule, krychle a kužel, tak z OBJ nemáš šanci absolutně poznat, co je co, žádné oddělení mezi nimi neexistuje, je to zkrátka jen hromada bodů na různých 3d souřadnicích. Musel by sis pohrabat v tom seznamu bodů, navíc tam jsou pak na konci nějaké indexy, tohle podle mě cesta fakt nebude.
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ