Ahoj,
trochu se snazim zorientovat kolem praktickeho provozu ultralight letadel a nejde mi do hlavy jedna vec:
Jak se v praxi provozuje ultralight s useful load treba necelych 200kg, kdyz pilot i s botama ma 90kg, pasazer dalsich 90kg a k tomu 10kg batoziny? To mi pak na benal moc nezbude, ne?
To jsou vsichni piloti tenci jako proutky, nebo je beznou praxi, ze vetsina leta vedomne s pretizenyma letadlama (a tedy vlastne ilegalne)?
A doplnujici dotaz: Jak to aktualne vypada s pouzivanim certifikace CS-LSA? Maji tohle ultralighty taky bezne a co to pro letadlo vlastne znamena? Predpokladam, ze nejde jenom o papir, ale oproti klasickemu ultralightu musi mit i nejake jine konstrukcni prvky, ne?
Priznam se, ze jsem kolem toho zatim moc neguuugloval a vsazim spis na kolektivni povedomi tutaj tady
Diky za info.
Milan |
|