|  | Re: Díky MOC za BRNO VFR UPDATE!!! / PMDG a sestup??? 25. 4. 2005 / 15:40 | |
|  | jediné co se mi zdá dost divné je těch vert. speed 3500 ft/min.. Tomu snad ani nechci věřit že to s PMDG jde.. asi to skusím .-))) vždyť už těch 2000 je s brzdama téměř nemožné bez nárustu rychlosti.. a s ATR sem ted na Popradu kde je ILS s 3,5° trochu pozde brzdil a kdyz uz sem byl plně usazen a začlo to klesat tak sem velmi rychle otvíral ve 190 klapky na 15 což už samo je blbě ale jinak bych to asi neubrzdil .-)) = miss app..
4000ft/min = cca 1200m/min = 20 m/s což nevim nevim to by asi cestáci velmi rychle hledali sáčky .-))))
Co já vím tak cca 1500ft/min je tak adekvátní...
Na příletu znám nějaký užívaný pravidlo:
potřebuji vyklesat 16 000 ft to podelím 3 = 5333 což znamená cca na 55nm začít klesat.. těch 1300..... a pak až víc zpomalím tak těch 1500 Což se dá samo spočítat velmi přesně pokud zafiguruji GSpeed ale toto je rychlé a celkem použitelné... |
| |
|