FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Díky MOC za BRNO VFR UPDATE!!! / PMDG a sestup??? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Díky MOC za BRNO VFR UPDATE!!! / PMDG a sestup???   25. 4. 2005 / 15:40
Sněhulák   
jediné co se mi zdá dost divné je těch vert. speed 3500 ft/min.. Tomu snad ani nechci věřit že to s PMDG jde.. asi to skusím .-))) vždyť už těch 2000 je s brzdama téměř nemožné bez nárustu rychlosti.. a s ATR sem ted na Popradu kde je ILS s 3,5° trochu pozde brzdil a kdyz uz sem byl plně usazen a začlo to klesat tak sem velmi rychle otvíral ve 190 klapky na 15 což už samo je blbě ale jinak bych to asi neubrzdil .-)) = miss app..

4000ft/min = cca 1200m/min = 20 m/s což nevim nevim to by asi cestáci velmi rychle hledali sáčky .-))))

Co já vím tak cca 1500ft/min je tak adekvátní...

Na příletu znám nějaký užívaný pravidlo:

potřebuji vyklesat 16 000 ft to podelím 3 = 5333 což znamená cca na 55nm začít klesat.. těch 1300..... a pak až víc zpomalím tak těch 1500 Což se dá samo spočítat velmi přesně pokud zafiguruji GSpeed ale toto je rychlé a celkem použitelné...
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ