Ale fuj s tím kopírováním, víš, na škole nás kdysi učili, že když použiješ něčí kód, tak je dobré k němu uvést i zdroj kopírování, např. http://www.passmark.com/forum/showthread.php?261-Comparing-64bit-and-32bit-CPU-benchmark-results . Uvedený kód bohužel nedokazuje žádnou optimalizaci, jenom to, jak se kompiler vyrovná s převodem int64_t na x86 platformu postupným rozdělením do dvou 32 bitových součtů. Tj. že lze psát pro x64 s tím, že kód funguje na x86 platformě. V článku uvedená měření dokazují, že x64 platforma má podle benchmarks lepší výpočetní performance.
Převod simulátorů do x64 není tak o tom chtít, jako moct -> peníze, licence... Zpětnou kompatibilitu lze aplikačně řešit, ale něco to stojí a výsledek může zůstávat za očekáváním.
Pokud bys četl pozorně můj příspěvek, je tam důležité slovo AŽ dvojnásobný výkon. To je teoretická hranice, což neznamená 2x takový výkon jako x86.
BTW: tohle není machine code, ale assembly code, autor původního článku jej nepřesně popsal |
|