Tvríš že LM "nebyli schopni" ale je to pravda, není to třeba v tom že "nechtěli" ? Fakt si neumíš najít tu informaci?
třeba z prosince komentář z P3D for od člověka z Midstar Aviation:
While I look forward to 64-bit... sadly, it is unlikely to increase actual performance. It's only going to impact how much junk addons can shove into your system memory and choke the bandwidth between your CPU and GPU with.
John Venema - CEO ORBX psal už před rokem:
Despite the constant rumours around various forums, LM have absolutely no plans to go to 64-bit because it will effectively kill all third party compatibility not to mention create a huge retooling workload for their own internal scenery and file assets.
Their approach is to constantly improve the efficiency of the 32-bit engine to use less and less resources, which allows them to add new features within the 4GB VAS limit. We are seeing proof of this work in the recent 2.x releases.
Zjednodušeně 64bit zboří kompatibilitu a nic světoborného nepřinese. To že se s limitem VAS umí vývojáři slušně poprat svědčí v3, navíc stížnosti na OOM jsou relativně bezpředmětné, protože na to je jednoduchý argument... v defaultu to způsobuje OOM? Ne? Tak co my s tím, že
DTG na simulátoru pracuje už taky poměrně dlouhou dobu, mluvit o něm začali někdy před rokem, ale plány měli jistě už delší dobu a vydání FSX na Steamu bylo jen logickou předehrou - získávají uživatelskou bázi, zjišťují potřeby hráčů, zjišťují jejich problémy... |
|