Kdybych byl
Ale už jen selským rozumem a troškou spekulací..
Prodej P3D vydělá možná pár milionů ročně, možná je na nule nebo v mínusu. Pro Lockeed Martin jsou to v jejich miliardových obratech drobáky... k životu prodej P3D nepotřebují, zřejmě ho ale potřebují pro vlastní účely a ten prodej ven jen kompenzuje náklady a možná přinese pár dolarů na prémie.
Pokud na něm staví nějaké vlastní interní řešení pak je pro ně kontraproduktivní jít do 64bitu, které jim již funkční aplikace může rozbít a s limitem 32bit aplikace se dokáží poprat. Výkonově je to nikam neposune a pokud ano tak jen marginálně a zřejmě není potřeba více než 4GB paměti.
Vůbec bych se nedivil že ti vývojáři nemakají jen na P3D nebo že je to nějaký velký tým.. I kdyby se přechodu na 64bit nebáli/nebránili se mu tak nemusí být prioritou. Portovat špatnou aplikaci z 32bit do 64bitu znamená zase pořád špatnou aplikaci. Přijde mi rozumné ji nejdříve doladit.
Oproti tomu tu máš Dovetail Games jejichž obrat bude o řády jinde a k jejich obživě musí prodávat SW který vytvoří/přeprodají.
Vývoji se tedy životně musí věnovat více lidí a intenzivněji. Lze tedy dosáhnout výsledků rychleji. Navíc, jak dlouho je DFS ve vývoji můžeme spekulovat, může to být cca rok kdy se o něm začalo mluvit, může to být i dva roky, protože zhruba v tuhle dobu se museli lidi v DTG začít seznamovat s FSX. Dovetail mají k dispozici i nějaké členy původního týmu autorů FSX, takže ví zase o něco více...
DTG prodává addony a v zásadě pro ně není ideální stav, že si je lidi mohou kupovat jinde, protože z toho nevidí ani cent. Případné zboření kompatibility tak do jisté míry může být vítané protože mohou vývojáře tlačit do prodejů přes steam a tedy přes DTG. Záleží jak bude fungovat obchodní oddělení a zda se dohodnou/nedohodnou s vývojáři, jak jim pomohou nebo naopak zaškodí. V každém případě DTG ty vývojáře potřebuje. dokážu si představit že pro ně připraví všemožné migrační nástroje aby měli portaci na nový sim snadnější, výměnou za steam exkluzivitu...
|
|