Tak otázkou je, kdo si potrpí na repainty... To že nejdou kloudně nainstalovat je bohužel blbý (PMDG má operations center, RealAir třeba pro své letadla nabízí buď hotový instaler nebo repaint kit, ale zde už se předpokládá už asi instaler potřebovat nebudeš, když si to vlastně celé překreslíš - BFU tohle dělat nebude) . ale otázkou je zda ti ty repainty autor addonu sliboval způsobem, že u nás najdeš vše potřebné nebo tak, že si to máš udělat sám.
ad EZDok... na FSX:SE to normálně nefunguje, buď starší verze vůbec, novější nějak pokloudně. To ale není problém FSX:SE, ale problém toho addonu, který vznikl jistě dřív než to FSX:SE. Kdyby ses obrátil na DTG tak ti řeknou, hele, je nám to líto, ale ptej se autora toho pluginu, problém má on, ne my. Bohužel, jak tu padlo, za tím addonem nestojí nikdo příliš stabilní aby zajistil adekvátní podporu a rozvoj.
Zrovna u té SE edice se k tomu musí přistupovat jako k extra platformě. Scenérky, které nemají vlastní efekty, animace, zvuky atp. bude běžet, tam se nic neměnilo, ale pokud je to knihovna, která se nějak vloudí do FSX, může nastat problém protože FSX:SE je vnitřně přepsaný, díky tomu má dle zkušeností lidí vyšší výkon, lepší stabilitu a mnohé "tweaky" postrádají smysl, protože jsou obsaženy v základu. Na druhou stranu kompatibilita s krabicovou FSX nezůstala 100%. Solidní autoři už své výtvory přizpůsobili a uvádějí že jsou s FSX:SE kompatibilní, do triple instalerů se často zavedla 4. volba právě pro SE... Někteří autoři addonů dokonce podporují FSX:SE v buildu, který teprve spatří světlo světa - spolupracují při vývoji s DTG a řeší problémy dřív než se to dostane k lidem.
|
|